Alla inlägg under december 2009

Av sandra - 15 december 2009 11:39

Hej på er..


Nu va det att ett tag sen jag skrev i min lilla blogg, har väll inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, men så kom jag på att det är ju bara å skriva om det som kommer upp i mitt tänk    

Sitter i min nya lägenhet å kollar ut på snön som faller, härligt att den äntligen kom!

Julen närmar sej också med stormsteg, nio dagar kvar..

Klappar som ska köpas å slås in, man ska köpa all maten å drycker så klart  

Åka till Mormor och Morfar för julfirande, det kommer bli så mysigt med hela släkten där..

Förutom min älskade lillebror som är på andra sidan jorden med min andra familj, vi tillhör en sådan där   modern familj som det heter   

Kanske tar mej en tur dit efter jul, var ju där tre månader förra året, å det är nått som jag verkligen vill göra igen!

Nej nu ska jag dra ut på byn å kolla läget lite, ta hand om er så höres vi..


ps. Nu kör vi   


XoXo SanDra DeE



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards