Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Känner mej lite busig idag..

Av sandra - 17 februari 2009 11:08

Hej hej..

Nu ska jag till Patong å vara lite busig hihihi..


Hittade ingen video, men den här får duga.. Så himla bra..

Beyonce Knowles - Halo


Puss puss

Sandra dee

 
 
Ingen bild

Syster

17 februari 2009 16:04

Hihihihihihi.... Jag vet vad du har för dej för buuus!!! Kan bara säga Grattis=)=)

 
sandra

sandra

17 februari 2009 18:49

Grattis på namnsdagen =))
Du längtar väl inte hem va? haha aa nu längtar jag så mycket till Robin =)))) det känns så overkligt att jag får se han på torsdag =))

Njut nu av tiden som är kvar
Kraaamar från mig

http://sandragranath.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 15 december 2009 11:39

Hej på er..   Nu va det att ett tag sen jag skrev i min lilla blogg, har väll inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, men så kom jag på att det är ju bara å skriva om det som kommer upp i mitt tänk     Sitter i min nya lägenhet å kollar ut på...

Av sandra - 17 mars 2009 21:11

Hej hej.. Nu har jag snart varit hemma en månad, det har gått så himla fort å nu kommer snart Olle och de hem.. Fattar inte vart tiden tar vägen.. Snön verkar inte vilja ge sej heller, det snöar på medans solen skiner varje dag, så det är ju härligt ...

Av sandra - 2 mars 2009 15:00

 Hej hej.. Nu var det ett tag sen jag bloggade sist, har haft lite å göra, å sen så tog det lite längre än jag trodde å komma tillbaka till verkligheten.. :)   Nu händer det grejer ska ni se, jag har t.o.m skaffat internet tjänst till banken..  Vuxen...

Av sandra - 23 februari 2009 14:14

Hej hej.. Så här såg det ut när jag kom hem, 10 minus och tre dec snö.. Illa illa.. :( Vet inte riktigt vad jag skulle hem och göra, det var verkligen same same här hemma.. Men det var kul att träffa alla vänner och familj :) Var hos mormor i lördag...

Av sandra - 19 februari 2009 14:32

Hej hej.. Nu är det sista kvällen och mitt sista blogg inlägg i Thailand :( Inge kul alls, vill stanna kvar.. Tre månader har gått så himla snabbt.. Har fått vänner för livet här nere så det känns lite jobbigt att åka från dem.. Ja ja, men nu ska ja...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards