Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Måndag

Av sandra - 16 februari 2009 10:57

Hej hej..

Idag är det första dagen på sista veckan som jag är här, hängde ni med :)

Det känns inge kul alls :(

Vill verkligen inte åka hem, men men,

 det är ju bara 45 veckor kvar tills jag kommer tillbaka :)

Å när man tänker så, så funkar det rätt bra :)

Nu kan jag lova att det är rejäl solning som gäller :)

Kamalaa beach för hela slanten, pressa pressa pressa...


(Bilden ovan)

Olle å jag satt å käka igår vid beachen, å då blev det ett inte så igenomtänkt kort, skuttet från höften :) hihihihi


Syns snart mina vänner..

Puss å kram

sandra dee

 
 
Ingen bild

Syster

16 februari 2009 12:53

F**n va gött det ser ut, fattar att du redan har börjat med nedräkningen inför nästa säsong.. Hmmm.. lite typiskt dej måste jag säga=)Guud det ser ju precis ut som på surin, ja menar samma parrasoll och stolar... Har de ingen egen fantasi vad gäller inredning??=)=)Jag har skickat ditt Thai nr te anders så han skulle ringe dej.. ni kanske hinner ses innan du åker hem!! Hade så underbart ni kan nu och jnuuuuut de sista dagarna,, 45 veckor är rätt så länge,,, ville bara påminna dej om det=)** Pööössssssss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 15 december 2009 11:39

Hej på er..   Nu va det att ett tag sen jag skrev i min lilla blogg, har väll inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, men så kom jag på att det är ju bara å skriva om det som kommer upp i mitt tänk     Sitter i min nya lägenhet å kollar ut på...

Av sandra - 17 mars 2009 21:11

Hej hej.. Nu har jag snart varit hemma en månad, det har gått så himla fort å nu kommer snart Olle och de hem.. Fattar inte vart tiden tar vägen.. Snön verkar inte vilja ge sej heller, det snöar på medans solen skiner varje dag, så det är ju härligt ...

Av sandra - 2 mars 2009 15:00

 Hej hej.. Nu var det ett tag sen jag bloggade sist, har haft lite å göra, å sen så tog det lite längre än jag trodde å komma tillbaka till verkligheten.. :)   Nu händer det grejer ska ni se, jag har t.o.m skaffat internet tjänst till banken..  Vuxen...

Av sandra - 23 februari 2009 14:14

Hej hej.. Så här såg det ut när jag kom hem, 10 minus och tre dec snö.. Illa illa.. :( Vet inte riktigt vad jag skulle hem och göra, det var verkligen same same här hemma.. Men det var kul att träffa alla vänner och familj :) Var hos mormor i lördag...

Av sandra - 19 februari 2009 14:32

Hej hej.. Nu är det sista kvällen och mitt sista blogg inlägg i Thailand :( Inge kul alls, vill stanna kvar.. Tre månader har gått så himla snabbt.. Har fått vänner för livet här nere så det känns lite jobbigt att åka från dem.. Ja ja, men nu ska ja...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards