Alla inlägg under januari 2009

Av sandra - 28 januari 2009 10:05

Hej igen..

Hittade ett riktigt fint kort från förr :)

Min ursnygga syster :)

Å bäste Johan P stark för 3 :)


Miss you..


Pussr

Av sandra - 28 januari 2009 09:49

Hej hej.

Idag när jag kom hem efter skolan kom glass bilen (eller vad man nu ska kalla den) förbi.. :)

Två glassar med en kula i varje strut, 20thb, ca 5 kr :)

Inga fel..


Ska på Yoga idag igen, kanske tar en bild när jag står i position :)


puss puss på er

Sandra dee

Av sandra - 27 januari 2009 15:27

Hej hej..

Idag har det varit lite upp och ned, har hänt lite stuff.. :(

Men nu känns det bättre, tack och lov..


Ska grilla hemma idag som ni ser på den fina bilden på Patrik :)

Marias oslagbara potatis sallad står på menyn..


Igår var det yoga time igen, det var riktigt skönt..

Ska inte ge upp det, jag lovar.. :)


"Point the finger at the damage"


Pussr

sandra dee

Av sandra - 25 januari 2009 12:32

Hej hej..

Nu har jag varit en riktig slappis i några dagar, blev ju sjuk en sväng sen har jag inte kommit igång riktigt än :(

Ska på yoga imorgon igen å det känns skönt, har verkligen inte rört på mej sen i onsdags :( Illa illa illa..


De senaste dagarna har det blivit så himla fuktigt ute, orkar inte ha ett enda klädesplagg på mej, så jag går i enbart sarong för det mesta..

Imorgon är vi lediga så det blir kort vecka :) Gött de iallafall..


Ska nog gå ner och fixa naglarna sen hos Nuna (igen) :)

Det blir nog franskt för hela slanten, snyggt det..


Puss å kram

sandra dee

Av sandra - 24 januari 2009 10:23

Gillar verkligen den här låten :)

Typiskt killar... Hot´n Cold


Av sandra - 22 januari 2009 10:02

Hej hej..

Igår hade jag mitt allra första yoga pass :) (ni läste rätt)

Man är allt vigare i visa positioner än man tror :)

Det var hur skönt som helst och jag lovar här och nu att jag kommer fortsätta med det när jag kommer hem :)

Det är Olles Eng lärare Kathrine som är instruktör..

Patrik sa att jag har blivit värsta friskis å svettis här nere, hoppas bara att det håller i sej :)


Idag har vi haft en kul dag med skolan..

Vi har varit och besökt templet i Kamala, och sen bar det av mot beachen för en strand dag.. :)

Barnen tyckte att det var kul i templet, men inget slog när det var dax att hoppa i plurret :)

En skön dag som behövs i detta varma land :)


Puss å kram sandra dee

Av sandra - 21 januari 2009 15:22

Hej hej..

Igår var vi i Patong (ca 20 min hemifrån) och shoppade igen :)

Jag köpte ett memorystick på 8gb för ca 200kr, det var ett bra pris tycker jag :)

Vi var några som åkte i samma bil, så vi fick inte plats inne i bilen..

Det var Maria, Patrik, jag och Olle..

Sen var det Sollan och Gösta, och en annan familj från sverige som nyss flyttat in i vårat kvarter och de är två vuxna och två barn..

Blev lite trångt inne i bilen..

Så jag, Olle, Joey å Alex satt på flaket :)

Sen så när vi skulle åka hem så kom vi ju på att vi inte hade så mycket plats till alla matvaror som blev köpta, så vi fick tränga ihop oss på flaket hem med alla påsar och annat..

Riktig Thaistajl kan jag säga.. :)

 Man blir som dem efter ett tag :)


Puss å kram

sandra dee

Av sandra - 20 januari 2009 10:09

Hej hej..

Idag har det varit riktigt varmt, +34 i luften och helt vind stilla :)

Har legat vid Solvieg och Göstas (Patriks mamma å hennes gubbe) pool hela eftermiddagen, riktigt skönt..

Hur fint som helst är det där de bor, det som är bra är att det är granne med oss :)

Simmar där nästan varje dag :)


Bilden med hinken och klädstället visar hur jag tvättar kläder :)

Nu ni som tror att det inte finns tvättmaskin, så självklart finns det de :)

Men ibland är det inte så mycket som behöver tvättas å då gör jag så här..


Ikväll ska vi åka till patong, å då ska jag köpa ett memory stick..

6-7 gig kostar ungefär 200 kr..


Puss å kram

sandra dee

Ovido - Quiz & Flashcards