Alla inlägg under mars 2009

Av sandra - 17 mars 2009 21:11

Hej hej..

Nu har jag snart varit hemma en månad, det har gått så himla fort å nu kommer snart Olle och de hem..

Fattar inte vart tiden tar vägen..

Snön verkar inte vilja ge sej heller, det snöar på medans solen skiner varje dag, så det är ju härligt väder iallafall men kallt är det.. Brr

Nej nu ska jag åka hem,, jag är hos syster och hälsar på,, fick mej lite mat också.. :)


Tack min kära lillebror för det fina mejlet, jag fick mer en en tår i ögat.. :)

Miss you to


Ps. Ser ni forden i bakrunden, han fryser nog stakarn :) Ds


Puss å kram

sandra dee

Av sandra - 2 mars 2009 15:00

 Hej hej..

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist, har haft lite å göra, å sen så tog det lite längre än jag trodde å komma tillbaka till verkligheten.. :)


Nu händer det grejer ska ni se, jag har t.o.m skaffat internet tjänst till banken.. 

Vuxen poäng till mej.. :) (Vet inte om det räknas som det, men i min lilla värld är det stort.. Hihihihi

Sen så har jag hjälp min stora/lilla syster å flytta hela helgen, så nu har jag ett eget boende igen, fick ju ta över efter henne nere i stationen.. :) 


Vill verkligen tillbaka till paradiset nu.. Idag snöar det nå fruktansvärt.. Det är helt vitt ute, ser knappt tio meter utanför fönstret..

Alla som frågar mej hur det har varit å så och om jag längtar tillbaka så blir svaret att jag inte ens visste vad jag skulle hem å göra.. Kunde lätt stanna nån månad till..

Hade ett lite kalas förra helgen när jag kom hem med polarna.. Det var skit kul, som ni kanske ser på bilden var det inte torrt nånstans :)


Syster håller på å lagar mat åt mej nu för jag var så himla hungrig..

Å då kom jag å tänka på Mr Sutees goda "Fried yellow nuddles whit chicken" Det hade suttit som smäcket i kistan.. Men Fias mat är inte heller så dum måste jag säga :)

Så nu ska jag återgälla det med att hjälpa till å fortsätta inreda huset..

Som förresten är hur fint som helst.. Hihihihi


Olle, glöm inte bort å hälsa till alla där nere, svenskar som thaiare.. :)


Puss å kram till er alla

Sandra dee


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards